‏הוראת מנהיג ש"ס לנציגים: "הימנעו מקמפיין שלילי"

I have 288views
על רקע המתיחות בערים השונות ברחבי הארץ, מרן הגר"מ מאיה בהוראה לנציגים "אל תדברו נגד תדברו רק בעד" • לדברי חבר מועצת חכמי התורה, "הניסיון לימד אותנו שרק ספרדים יכולים לדאוג לספרדים"
יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי אצל מרן הגר"מ מאיה. באדיבות המצלם

מערכת הבחירות המקומיות מביאה איתה מחלוקות רבות בתוך המפלגות החרדיות, כולל הטחות בוץ בנציגי הציבור בטענה כי בחירה בהם תביא ל'אסון' על תושבי העיר. בעקבות כך, זקן מועצת חכמי התורה של ש"ס, מרן הגאון הרב משה מאיה, הורה לנציגיה המוניציפליים של ש"ס להימנע מכל קמפיין שלילי כלשהו – מה שמכונה בעגה המקצועית "קמפיין נגיטיבי".

בימים האחרונים עלו נציגים רבים לביתו של מרן הגר"מ מאיה, נציגיה של ש"ס ברשויות המקומיות, כדי להתברך לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד פחות משבועיים – ולהיוועץ בנוגע לקמפיין הבחירות עצמו. אלא, כך נודע ל'מקומי קול חי', שההוראה הברורה ביותר שקיבלו אותם נציגים מהרב מאיה הייתה כאמור לשמור על קמפיין נקי מהשמצות כנגד המועמדים הנגדיים מתוך המפלגות החרדיות.

כך לדוגמה עלו אמש לביתו של הרב, נציגי ש"ס בערים טבריה וקריית גת. על רקע המתיחות בערים השונות ברחבי הארץ, מרן הגר"מ מאיה אמר לנציגים כך: "אל תדברו נגד – תדברו רק בעד".

עוד אמר מרן הגר"מ מאיה לנציגיה המוניציפליים של ש"ס, כי במקביל לקמפיין הנקי יש להדגיש בפני המצביעים מדוע חובה להצביע ש"ס. "חייבים להמשיך לחזק את מפעלו הגדול של מרן רבינו הגר"ע יוסף זצוק"ל. הניסיון לימד אותנו שרק ספרדים יכולים לדאוג לספרדים", הוסיף הרב.

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. אהבה ואחוה

    אכן, אין דרכנו ב’הנמכת האחר’.

  2. יצחק.

    זה לא ’מנהיג ש’’ס’ וזה לא ’חבר מועצת’.

    זה זקן מועצת חכמי התורה!

    גדול הדור!!

    למי שלא הבין.

  3. יהודה

    זה לא ’לדברי חבר המועצת’

    זו דעת תורה ברורה שרק ספרדים יכולים לדאוג לספרדים!

    (ואגב,

    זו גם מציאות. כואבת.

כתיבת תגובה